måndag 4 januari 2010

snötäckt ligger nu mitt land

Ytterligare en tur i spåret idag igen. Det känns som en bra början på det nya året. Idag fick jag sällskap av min man, eller sällskap var nog att ta i, jag såg som mest ryggtavlan när han spurtade på i spåret (eller för att vara helt ärlig inte ens den...). Han skulle testa sin nya julklapp en Garmin 305, för er som inte vet är det en kombinerad puls och gpsklocka. Allt för att göra idrottandet lite roligare. Nu får vi se vad jag hittar på i morgon för att uppnå mitt nyårslöfte.

Det bästa av allt var att Joel tog hand om Jonna medan jag och mannen åkte skidor. Josef tog skridskorna och gick till rinken och åkte lite. Det märks att barnen börjar bli stora. Det var härligt att vara själv i skogen bland granar och tallar!

1 kommentar:

  1. Vilken bra klocka! Förutsätter att du även sett till att det finns en sökare på den, i fall han rymmer! :)
    kram
    Caroline

    SvaraRadera