lördag 2 januari 2010

nytt år och nya möjligheter

Gott nytt år önskar jag er alla! Ett nytt år med nya möjligheter och förhoppningsvis tid att införliva alla nya löften. Själv ska jag ta tag i att börja träna, men det är jag väl inte den första som lovar....
Sagt och gjort idag beslöt jag mig för att ta tag i mitt nyårslöfte. Jag och Joel tog på oss längdskidorna och begav oss ut i spåret medan resten av familjen begav sig till skridskobanan.
Vinterlandskapet var otroligt vackert och jag insåg att jag bor fantastiskt med närhet till både sjön och skidspår utan att behöva använda bilen!
Vi var modiga och tog spåret på 5,8km. När vi kommit till toppen efter en kilometers stigning tror jag att Joel började ångra sig men det var bara att kämpa på. Efter en bra stund var vi äntligen i mål och vi njöt av en korv med bröd. Vi var båda två otroligt nöjda och själv ser jag fram emot morgondagen då jag ska ut i spåret igen, om vädret tillåter vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar