måndag 3 januari 2011

Gott nytt år!


Nytt år fyllt med nya möjligheter och chanser. Vad ska detta år föra med sig för något? Förhoppningsvis något bra som vi kan se tillbaka på när det är dags för nästa nyår.

Själv firade jag nyår tillsammans med nära vänner. Det blev tid för umgänge, god mat och många härliga skratt när vi tillsammans summerade året som gått.

Jag startade året tillsammans med min familj. Vi tog en tur i längdskidspåret som dock var lite isigt men visst är det något speciellt med att packa matsäcken och skidorna för att ta sig ut i det fria.

God fortsättning till er alla! Själv önskar jag mig mer tid för familjen och kanske några fler inlägg från mig här på bloggen!
Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. God fortsättnning till dig också.
    Visst är det härligt med skidåkningen.
    Kram

    SvaraRadera