måndag 31 januari 2011

Mysiga måndagar!
Ännu en måndag då jag är hemma med mina barn. Jag har några måndagar som jag är föräldraledig så här i början av året. I dag blev det två barn hemma eftersom Josef var genomförkyld. Vi bestämde oss för att baka lite. Barnen önskade att baka semlor men tyvärr hade vi ingen mandelmassa hemma. I stället blev det en klassiker nämligen kladdkaka som är allas favoritkaka här hos oss. Det får bli semlor nästa måndag, då har vi något att se fram emot!
Ha en bra vecka!
Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Så mysigt det låter att vara hemma med barnen och baka. Bra att de får vara med för du såg ju vad som hände hos mig med överraskningssemlor i kylen. Våra var ofta med i bakningen och det är de nog tacksamma för nu...ja...jag är också tacksam för det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mums kladdkaka det som smakar så gott. Är en klar favorit hos oss också.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera