lördag 15 januari 2011


Nu är glada julen slut, slut , slut....
Äntligen har även vi städat bort all jul.
tjugondag knut åkte våran jul ut.
I dag har jag ägnat mig åt att vårstäda och pynta
med några pärlhyacinter och en knippe tulpaner.
Nya gardiner i några av fönstren har jag också hunnit med.
Det är så skönt att njuta av ett nystädat hem trots att jag saknar
julens mysiga sken. Men allt har sin tid och nu är det snart vårens tid!
Men först hoppas jag kunna åka lite mer skidor innan snön försvinner bort.
Trevlig helg till er alla!
Kram Lovisa

3 kommentarer:

  1. Hejsan Lovisa.
    Tack för titten i min butik. Visst är det roligt att fynda lite. Måste erkänna att jag inte förens i dag kom på att det var du som var här i onsdags. Viste att du hade varit hos mig tidigare man att det var du som var Min egen lilla vrå det hade fallit ur minnet. Lotta var här i dag tillsammans med två kompisar det är alltid så roligt när ni kommer. Kommer att visa på bloggen när vår nyheterna kommer så håll utkik. Ha en skön helg.
    Många kramar Nettan

    SvaraRadera
  2. Men att jag har missat dina senaste inlägg. Men jag har nog inte bloggat så mycket. Nu är vi igång och kör på. Hoppas att snön får vara kvar så vi kan åka mer skidor.
    Kram
    annika

    SvaraRadera
  3. Vad du har hunnit med. Visst är det skönt att ta fram lite lökväxter och nya gardiner gör ju att man känner sig glad och får lite vårkänslor.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera