fredag 5 februari 2010

Äntligen helg!


Visst är det något särskilt med fredagar ändå? Man vet att man har hela helgen framför sig och förhoppningsvis tid att umgås. På jobbet är alla inställda på helg och allt vad det innebär, vilket är härligt!
Idag har det varit en superbra dag på jobbet. Det känns som om allt börjar falla på plats. Ja, jag vet att man kanske inte är ny på jobbet när man varit där ett halvår men så känns det i alla fall. Efter att ha varit på mitt gamla jobb i över åtta år blir man lätt hemmablind.


I helgen ska jag passa på att vara ute mycket och förhoppningsvis ta en runda med skidorna.
Äta gott ska jag också göra tillsammans med nära och kära.


Trevlig helg på er alla bloggvänner, både kända och okända!





































4 kommentarer:

  1. Jag tyckte att det var trevligt att träffas idag. Visst är det skönt att det är fredag. Vi ska till C;s bror och äta nu i kväll och så ska vi planera lite kring vår skidresa.
    ha det gott så ses vi någon dag.
    Kram annika

    SvaraRadera
  2. Och nu är det redan söndag och helgen börjar lida mot sitt slut.....;o(
    Hur fort går det inte???? Men vilken fin dag det har varit idag. Bara att njuta av ljustet!!
    Ha en skön söndagkväll. Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Ja, visst är det skönt med helg!!!
    Så härligt när fredagen kommer, men tyvärr blir det ju så fort söndag...
    Idag har det varit helt underbart ute! Hoppas vi får se mer av solen under kommande vecka!
    Ha det så bra!
    Sari

    SvaraRadera
  4. HEj igen, jag ville bara säga GRATTIS till dig. Du har vunnit i vår lilla tävling!!
    Kika in till oss och lämna lite uppgifter så kommer "krokarna" på posten!
    Kram kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera