fredag 5 mars 2010

Schlageryra och helg!


Gissa om jag blev överraskad när jag fick ett vinnarmail i inkorgen häromdagen. Jag har nämligen deltagit i en tävling där priset var biljetter till andra chansen i Melodifestivalen.

Därför har jag och min man fixat barnvakt till barnen och ska bege oss till Conventum där helgens arrangemang går. Kul att det är på hemmaplan den här gången! Själv är jag schlager-fantast vilket inte gör saken sämre. Dessutom ska det bli soligt väder även i morgon så helgen ser ut att bli mycket lyckad. Trevlig helg önskar jag er alla!

Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Då kanske vi ses i kväll, vi ska dit oxå.
    Kram annika

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du hade det trevligt! Önskar dig en skön o trevlig helg med solsken o takdropp! Vårkramar Therese

    SvaraRadera