fredag 7 augusti 2009

Det börjar dra ihop sig....

Tänk nyss var det dags för sommarlov och nu ska man börja jobba igen. I dag var den sista ljuva dagen av min semester och som tur var tillbringade jag den på stranden där det var både sol, bad, fika och trevligt umgänge.
Det ska bli roligt att börja jobba igen men det värsta är ändå väckarklockan, att behöva bli väckt när man sover allra bäst! Ja, jag vet att det är likadant för alla men ändå. Just nu känns det väldigt jobbigt att gå upp klockan sex när jag brukar sova några timmar till.
Men jag har ändå två hela dagar kvar och då tänker i alla fall jag njuta av den svenska sommaren och av min ledighet. Jag tänker inte fundera på jobbet förrän på måndagmorgon klockan 06.00!
Hur det går får jag återkomma till, troligtvis på måndagkväll då jag med stor sannolikhet vet svaret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar