torsdag 17 mars 2011

Mera skidor!

Under veckan som gått har vi åkt skidor på både längden och tvären.
I dag började vi med att åka på tur en slinga på drygt en mil. Jag blev väldigt imponerad över barnen som fixade detta över förväntan. Vilken bra teknik de har fått till den här vintern. Vi hade fantastiskt väder och pausen med varm choklad utefter spåret var underbar! Här delar jag med mig av några bilder från dagen. Njut, för det har jag gjort den här veckan. Nu är det dags att återvända till verkligheten igen med läroplaner, utvecklingssamtal och omdömen. Men innan dess ska jag förhoppningsvis hinna med några åk till i backen!
Lovisa


3 kommentarer:

  1. Vilken härlig vecka med sol och skidåkning.
    Blir riktigt sugen när jag ser bilderna.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart med fjällsemester. Det är ett av de bästa sätten att koppla av.
    Härligt att hela familjen kan umgås i backen.

    Jo då startar veckan med studiedagar. Vi kanske ses!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det låter som ni haft en toppenvecka i fjällen!
    Skönt att få koppla av från jobb några dagar.
    Ja, nu längtar vi verkligen efter våren!
    Tyvärr blev det ännu ett bakslag ikväll.. Ännu mer snö... Men nu har det iallafall slutat snöa!
    Hoppas det töar snart!
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera