söndag 5 juni 2011

Äntligen!

Jag har tagit en lång bloggpaus av olika anledningar men nu är är jag tillbaka igen.

Med en ny kamera, solkräm, pass och goda vänner begav sig hela familjen till Turkiet. Närmare bestämt till Alanyas solsida Konakli där medelhavet visade sig från sin bästa sida. Maten var fantastisk och vädret likaså. Vi har badat, åkt rutschkanor, solat och shoppat under en hel vecka.

Nu är batterierna fulladdade igen och det är dags att avsluta ytterligare ett läsår. Nu väntar matteböcker som ska rättas och filmen om Sveriges bästa tvåa som ska göras klart till skolavslutningen. Har jag börjat med en tradition får jag snällt fortsätta med det. Men först bjuder jag på några härliga bilder från vår semester.


Ha en bra nationaldag imorgon!
Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka i blogvärlden.
    Låter helt underbart med en vecka utomlands.
    Förstår att du har tankat.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  2. Så skönt att ha lite semester innan semestern:).
    Ja då var skolavslutningen avklarad. Nu har vi den här veckan kvar, nästan hela veckan, sen är det sommarlov. Pioner är helt underbara och jag har plockat av några som jag ska försöka att torka.

    Kram
    annika

    SvaraRadera