söndag 3 juli 2011

Sommarlov, bad, läger och blommor!


På sommarlovet har vi redan hunnit med en hel del. Vilken vecka vi har haft!
Vädret har varit på topp och barnen har varit på olika aktiviteter. Killarna har varit på scoutläger och vi tjejer har mest varit hemma men även hunnit med några bad för att svalka oss i värmen.

Här ovan bjuder jag på några bilder från min och familjens vecka. Den här fina blombuketten fick jag av en vän, den doftar underbart!



Njut av sommaren, det gör jag!
Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Härligt med sommarlov. Buketten var så vacker.
    Hoppas att du kan torka den. Det brukar bli snyggt.
    Va roligt att du är med i min 1års utlottning.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart med sommarlediga och fria dagar utan den vanliga vardagsstressen. Njuter i fulla drag.
    Har precis spöat stackars M i Yatzy...:))

    Ha det gott och hälsa familjen
    kram
    Caroline

    SvaraRadera