söndag 19 december 2010

Nu är det jul igen!


Visst är det härligt med jul och allt som hör julen till!?
Själv älskar jag julen och äntligen har jag tid att hinna förbereda den också. Jag är nu helt klar med höstens utvecklingssamtal och skriftliga omdömen, pust och stön! Det har varit fullt upp i en månads tid men nu njuter jag ännu mer tillsammans med familjen och våra vänner igen, härligt!

Vi har bakat både saffransbröd, pepparkakor och julgodis. Nu är det fullt i frys och kyl och allt väntar på att få ätas upp av alla gottegrisar (inkl. jag själv!).

Vi har pyntat med granris, ljus och tomtar i alla hörn både inne och ute. Tänk vad fint det blir med julens olika saker som ger som stämning.

Just nu lyssnar jag på Peter Jöbacks julskiva som ger ytterligare julstämning.

Ha en skön vecka innan julen tar vid och stressa inte för mycket utan njut av julfriden!

1 kommentar:

  1. Hej Lovisa
    Hoppas att du får en underbar jul och får njuta av julledigheten.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera