lördag 11 februari 2012

Fler bilder från utbyggnaden


Gjorde ett besök till butiken "mamma lycklig" i Stora Mellösa i dag. Där inhandlades lite av varje. De har ju så fina korgar, Nema-design som jag varmt rekommenderar. De är både praktiska och snygga. Det blev en till fjärrkontrollen och spelkontroller samt en till frukten. Det bästa var att det gick att beställa en utifrån egna önskemål. Nu får jag vänta tills den är klar och fortsätta att njuta av att vi äntligen är klara. Nu ska jag ta en promenad innan det blir mörkt.
Kram Lovisa

3 kommentarer:

  1. Hejsan på dig.
    Roligt när du kom till butiken i dag. Hoppas att du blev nöjd med dina inköp. Tänkte bara tala om att din är klar. Har virkat som en galning hela kvällen tillsammans med James Bond.
    Så nu står den här, supersnygg om man får säga det själv. Du kan hämta den när du har vägarna förbi. Om du skulle vara här ute en annan dag än dom dagar jag har öppet så ring, jag går gärna ut och öppnar.
    H a det gott.Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Jag menar att korgen är klar förståss.
    Hej hej

    SvaraRadera
  3. Jag har varit hos Mamma Lycklig några gånger. Nettan är trevlig och duktig med virknålen.
    Jovisst har vi varit i Alperna och susat nerför.

    Kram

    SvaraRadera