fredag 7 oktober 2011

Äppelplockning och äntligen fredag!

Jonna skulle hjälpa till och plocka äpplen till äppelmoset. Men det blev mest klättring för hennes del. Högre och högre klättrade hon medan korgen fylldes med äpplen.
Nu är moset färdigt och det smakade mycket bra.
Nu väntar fredagsmys tillsammans med vänner. I kväll blir det pizza, till barnens stora glädje!

Ha en trevlig helg och njut av höstsolen! Själv ska jag heja på mina söner som spelar i Tomas Nordahl cupen i helgen. Kul och spännande så klart!
Lovisa

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du gillade smyckena. Jag bara älskar dom. Har haft flera stycken olika som flitigt används. Kanonsnyggt att sätta till ett stort silverhjärta till en bokstav.
    Du är välkommen när du än kommer, men kolla så jag har öppet bara. Skall ev. ha stängt någon dag på höstlovet, men det är inte riktigt bestämt än.
    Ha en skön helg
    Kram kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Ja, jag hoppas verkligen att det blir en skön vana, detta med stavgången! Ska försöka ta mig ut under helgen igen!
    Håller med dig: Såå skönt med fredag! Sitter framför tv:n med datorn i knä´t och bara slappar just nu.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ha en skön helg.
    Tänk att vi möts där på mornarna!

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  4. Vilken duktig klättrare och äppelplockare.
    Äppelmos är så gott tyvärr fick vi så dåligt med äpplen i år men lite annat gott från trädgården blev det i alla fall.
    Ha det så gott.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera