torsdag 24 februari 2011



Mattias X 2!
I dag firar min man och en av sönerna namnsdag. Det måste vi fira så klart. Jonna tyckte vi skulle baka tårta men efter en viss övertalning blev det paj av jordgubbar och björnbär i stället.
När pajen väl var klar och skulle avnjutas hade namnsdagsbarnen bestämt sig för att åka kvällsåk i Storstenshöjden i stället. Det var bara för Jonna och mig av själva mumsa på den goda pajen.
Men jag tror att det som blev över snabbt går åt när resten av familjen väl är hemma igen.
Ha en trevlig kväll!
Lovisa

3 kommentarer:

  1. Åh, så gott det låter med paj!! Det måste jag ta och göra någon dag!
    Tack för lyckönskningen ang. nya jobbet! Det känns jättebra!
    Hoppas du också haft en fin sportlovsvecka!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  2. Paj som är så gott gjorde en idag faktiskt.
    Mattias heter min son och mitt barnbarn i andra namn så jag har också Mattias x 2. Ringde och grattade dem båda de åt semla resp. chokladboll.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  3. Mumsigt med paj. Härligt att de utnyttjar kvällarna och åker skidor så länge det går. Ser att Jonna snart kommer att hänga med dem till Storstenshöjden.
    Jo det var en härlig vecka i Österrike men jag är väldigt tacksam att allt gick bra och vi är hemma och mår bra.
    Nu får vi jobba på till nästa lov!

    Kram
    annika

    SvaraRadera